O Grand kafi

Kafa predstavlja svakodnevni ritual, neizostavni deo našeg načina druženja, što potvrđuje fraza "hajdemo na kafu", koja označava poziv na druženje i način da sa nekom bliskom osobom provedemo deo svog slobodnog vremena.

Uz veliki entuzijazam, posvećenost i ljubav prema kafi, devedesetih godina u Srbiji stvorena je prva privatna robna marka crne kafe - Grand kafa, koja je vrlo brzo pronašla put do srca potrošača.

Za samo nekoliko godina, zahvaljujući vrhunskom, ujednačenom kvalitetu i originalnosti, Grand kafa zadobila je poverenje miliona ljubitelja kafe i postala vodeći brend u regionu. Suvereno drži lidersku poziciju na tržištima kafe u Srbiji, BIH i Makedoniji. Tajna savršene šoljice Grand kafe leži u pažnji, stručnosti i posvećenosti kojom se odnosi prema svakom zrnu, u prepoznatljivom mirisu i ukusu i poverenju potrošača, o čemu najbolje govori podatak da u više od 2 miliona domova u regionu dan počinje uz Grand kafu.

Grand kafa je deo Atlantic Grupe, vertikalno integrisane multinacionalne kompanije čije poslovne aktivnosti uključuju istraživanje i razvoj, proizvodnju, kao i distribuciju robe široke potrošnje, uz prisutnost na tržištima više od 40 zemalja širom sveta. Dinamičnost u poslovanju, bogat portfolio regionalnih robnih marki i snažno razvijena sopstvena distribucija odlikuju Atlantic Grupu i Grand kafu kao ponosni deo uspešnog tima Strateškog poslovnog područja Kafa.

Konstantnim usavršavanjem tehnologije i pažljivim osluškivanjem potreba tržišta, Grand kafa godinama stvara proizvode koji su pozicionirani u samom vrhu. Veliki tim stručnjaka neprekidno radi na novim, savremenijim i atraktivnijim proizvodima, ispitivanjima kvaliteta, svakodnevnoj kontroli i unapređenju originalne recepture.

Danas portfolio Grand kafe čine segmenti tradicionalne i instant kafe, sa autentičnim brendovima pažljivo izgrađenim za različite korisničke strukture i potrebe.

Grand kafu u sektoru tradicionalne kafe predstavljaju brendovi Grand kafa Gold, Grand Aroma i Grand DeLuxe.

Grand kafa Gold napravljena je prema specijalnoj recepturi i namenjena ljudima koji uživaju u tradicionalnom ukusu jake domaće kafe sa obilnom penom. Grand Aroma je nastala kao moderan odgovor na želje potrošača za sofisticiranijim i urbanijim konceptom uživanja u crnoj kafi. Grand DeLuxe predstavlja premium proizvod superiornog kvaliteta na tržištu, namenjen pravim poznavaocima i ljubiteljima kafe.

Moderan, brzi tempo života, donosi nove potrebe, zahteve i navike. Osluškujući taj puls, Grand kafa je napravila proizvode prilagođene modernom načinu života i novim potrebama potrošača. Spajanjem tradicije, iskustva, znanja i ljubavi prema kafi nastao je idealan spoj, Grand instant kafa. Moderna, inovativna, široka paleta proizvoda instant kafe je ono što je potrebno svim generacijama, u bilo kojoj prilici , za svako raspoloženje i za svačiju dušu!

Stečeno poverenje kupaca rezultat je konstantnog ispunjavanja datih obećanja i negovanja pravih porodičnih vrednosti. Ključna reč za gradnju lojalnosti potrošača za Grand kafu je poštovanje. Upravo zbog te činjenice, Grand kafa je u stalnoj ekspanziji i danas predstavlja sinonim za uspeh, najviši kvalitet proizvoda, moderno poslovanje i istančan pristup potrošačima i tržištu.

Kao lider, Grand kafa ima i obavezu i zadovoljstvo da svoje potrošače konstantno upoznaje sa novim proizvodima, novim ukusima, ali i da motiviše na usvajanje novih navika.

Poštujući želje potrošača i nudeći im više od ukusa, Grand kafa je izgradila prepoznatljiv koncept uživanja u kafi – uvek najbolji kvalitet, bogata lepeza proizvoda, prepoznatljiva aroma, vrhunski estetski užitak, inovativnost i dostupnost u svakom trenutku i na svakom mestu. Koncept uživanja prenesen je kroz jednostavan korporativni slogan koji jasno poručuje da je suvereni vladar na tržištu kafe u regionu: I miris i ukus – Grand kafa!

Misija

Misija Grand kafe je da promoviše i čuva istinske vrednosti, optimizam i poverenje među ljudima Adriatik regije, kao i da pokrene iskreno druženje putem vrhunskog užitka od 360º koji pruža kafa.

Naše vrednosti

"Prirodno drugačiji"- korporativna je kultura koju živi Atlantic Grupa, a njene osnovne vrednosti - odgovornost, kreativnost i strast vežu se uz prirodne simbole – planinu, talas i sunce.

Osnovna svrha ta tri načela jeste da se kompanijske pobede postižu kroz međusobne različitosti, ali s istim vrednostima.

Sunce - STRAST

Sunce i njegova toplina glavni su pokretač života i svega što nas okružuje, ujedno i jedan od najjačih prirodnih elemenata. Sunce za nas predstavlja našu strast u svemu što radimo.

Strast ima mnogo lica, no prepoznaje se iskrom u očima, poletom u duši, toplinom u srcu … strast se prepoznaje u našem odnosu prema našim brendovima, prema našim kolegama i prema našim klijentima. Strast se vidi kroz to što u postizanje naših ciljeva unosimo i razum i srce, ulažemo ljubav u ono što radimo, delimo emociju, prepoznajemo i slavimo naše uspehe.

Planina - ODGOVORNOST

Planina predstavlja naš put prema vrhu, prema cilju koji u sebi sadrži i lepotu i trud i napor i prepreke koje se mogu savladati jedino ako se preuzme odgovornost i inicijativa za savladavanje tih prepreka – jer osećaj koji imamo kada dođemo na vrh je nezamjenjiv. Preuzimanje odgovornosti vidi se svaki dan, kroz male stvari koje radimo i kroz način na koji radimo – kroz to što ne prebacujemo posao na nekog drugog, kroz to što držimo do naših obećanja i date reči, kroz to što ne čekamo da neko drugi nešto učini nego preuzmemo inicijativu, kroz to što rastemo u svakom aspektu - profitu, tržištima, brandovima i ljudima.

Talas - KREATIVNOST

Talas je osnova života i stvaranja. Talas svojom snagom ispire staro i donosi nešto novo, donosi i traži promenu.

Promena koja je danas u životu jedino što znamo da će se sigurno desiti, traži od nas da budemo kreativni, da nalazimo rešenja koja su inovativna, drugačija. Kreativnost za nas znači biti otvoren za nove ideje, za drugačije poglede i mišljenja, nemati predrasude, stvarati nove vrednosti, oblikovati okruženje i zajednicu te biti otvoren prema novim idejama i poboljšanjima procesa.

Vizija

Vizija Atlantic Grupe je da bude moderno, inovativno i efikasno međunarodno preduzeće koje proizvodi i distribuira veoma kvalitetnu robu široke potrošnje i doprinosi višem kvalitetu života potrošača.