








Kafa i kreativnost su oduvek bili nerazdvojni saveznici, bez obzira da li je kafa izvor kreativne energije ili uz nju samo više uživamo u umetničkim delima. Kako vrhunska kafa i umetnost prirodno idu zajedno, Grand kafa kontinuirano podržava kulturne događaje i institucije i sarađuje sa vrhunskim umetnicima i kreativcima, ali i mladim talentima pružajući im podršku i inspiraciju da stvaraju i izraze svoju kreativnost.
Ove godine, Grand kafa je s ponosom podržala Cannes Young Lions Serbia takmičenje u kreativnosti. Ovde su mladi marketinški profesionalci imali priliku da pokažu svoje talente, brzinu i inovativnost u kreiranju print kampanje i to u samo 48 sati. Kao i svake godine, kampanja koju je trebalo osmisliti bila je humanitarnog karaktera i ovaj put je imala za cilj da podigne svest o važnosti prevencije raka dojke. Kao brend koji, pored toga što ceni kreativnost, takođe sprovodi mnoge humanitarne akcije, Grand kafa je želela da podstakne nove generacije umetnika i marketinških stručnjaka da daju sve od sebe za širenje ovako važne poruke.
Pored mnogih kvalitetnih radova, pobedu je zasluženo odneo rad Nevene i Nikole iz agencije McCann Beograd sa sloganom „Pregledaj se. Meni za ljubav“.
Polazeći od uvida da žene sebe nikada ne stavljaju na prvo mesto, Nevena i Nikola su odlučili da poziv na pregled treba da upute upravo one osobe koje žene uvek stavljaju ispred sebe: njihovi najbliži. Kroz vrlo jednostavnu, emotivnu i kreativnu poruku, kampanja je uspela da naglasi važnost redovnih pregleda i samopregleda kao ključnih faktora u ranoj dijagnostici i borbi protiv raka dojke. Kampanja „Pregledaj se. Meni za ljubav“ ne samo da je osvojila prvo mesto na takmičenju, već je uspešno realizovana i plasirana kroz medijske kanale sa ciljem proširenja svesti i ostvarenja uticaja na društvo u celini.
Grand kafa je pozvala Nevenu i Nikolu na kafu na kojoj su pričali o tome kako je izgledalo takmičenje, kako su došli do pobedničke ideje i kako izgleda prosečan radni dan jednog kreativca. Ovaj razgovor pretočen je u intervju koji možete pogledati u nastavku, a savetujemo vam da to uradite, bez obzira da li ste mladi profesionalac koji želi da se bavi marketingom, ili jednostavno želite da vidite kako razmišljaju mladi ljudi koji će u budućnosti sigurno kreirati još kvalitetnih radova koje ćete sigurno primetiti.
Njihov put i plasman na prestižno takmičenje kreativnosti u Kanu pratite na našem Instagram kanalu uz slogan - I miris i ukus i kreativnost!