Otkrij savršenu kafu

Ground coffeeRight leaf illustrationSecond bean illustrationThird bean illustrationFourth bean illustrationFifth bean illustrationSixth bean illustrationFirst bean illustrationSveža mlevena kafa
Sveža mlevena kafa
Ground coffeeRight leaf illustrationSecond bean illustrationThird bean illustrationFourth bean illustrationFifth bean illustrationSixth bean illustrationFirst bean illustrationBlack ’n’ Easy
Black ’n’ Easy
Ground coffeeRight leaf illustrationSecond bean illustrationThird bean illustrationFourth bean illustrationFifth bean illustrationSixth bean illustrationFirst bean illustrationInsta Grand
Insta Grand
Ground coffeeRight leaf illustrationSecond bean illustrationThird bean illustrationFourth bean illustrationFifth bean illustrationSixth bean illustrationFirst bean illustrationGrand Kafa setovi
Grand Kafa setovi

#hajmonakafu

#Fun #Recept #Kviz ##DidYouKnow #I miris i ukus #hajdedaimamovremenaPogledaj sve
Magija Perua u šoljici kafe!
#DidYouKnow

Magija Perua u šoljici kafe!

Upoznaj Grand Kafu

Grand Kafa i umetnost

Kafa i kreativnost su oduvek bili nerazdvojni saveznici, bez obzira da li je kafa izvor kreativne energije ili uz nju samo više uživamo u umetničkim delima. Kako vrhunska kafa i umetnost prirodno idu zajedno, Grand kafa kontinuirano podržava kulturne događaje i institucije i sarađuje sa vrhunskim umetnicima i kreativcima, ali i mladim talentima pružajući im podršku i inspiraciju da stvaraju i izraze svoju kreativnost.
 
Ove godine, Grand kafa je s ponosom podržala Cannes Young Lions Serbia takmičenje u kreativnosti. Ovde su mladi marketinški profesionalci imali priliku da pokažu svoje talente, brzinu i inovativnost u kreiranju print kampanje i to u samo 48 sati. Kao i svake godine, kampanja koju je trebalo osmisliti bila je humanitarnog karaktera i ovaj put je imala za cilj da podigne svest o važnosti prevencije raka dojke. Kao brend koji, pored toga što ceni kreativnost, takođe sprovodi mnoge humanitarne akcije, Grand kafa je želela da podstakne nove generacije umetnika i marketinških stručnjaka da daju sve od sebe za širenje ovako važne poruke. 
 
Pored mnogih kvalitetnih radova, pobedu je zasluženo odneo rad Nevene i Nikole iz agencije McCann Beograd sa sloganom „Pregledaj se. Meni za ljubav“. 
 

image

Polazeći od uvida da žene sebe nikada ne stavljaju na prvo mesto, Nevena i Nikola su odlučili da poziv na pregled treba da upute upravo one osobe koje žene uvek stavljaju ispred sebe: njihovi najbliži. Kroz vrlo jednostavnu, emotivnu i kreativnu poruku, kampanja je uspela da naglasi važnost redovnih pregleda i samopregleda kao ključnih faktora u ranoj dijagnostici i borbi protiv raka dojke. Kampanja „Pregledaj se. Meni za ljubav“ ne samo da je osvojila prvo mesto na takmičenju, već je uspešno realizovana i plasirana kroz medijske kanale sa ciljem proširenja svesti i ostvarenja uticaja na društvo u celini. 

Grand kafa je pozvala Nevenu i Nikolu na kafu na kojoj su pričali o tome kako je izgledalo takmičenje, kako su došli do pobedničke ideje i kako izgleda prosečan radni dan jednog kreativca. Ovaj razgovor pretočen je u intervju koji možete pogledati u nastavku, a savetujemo vam da to uradite, bez obzira da li ste mladi profesionalac koji želi da se bavi marketingom, ili jednostavno želite da vidite kako razmišljaju mladi ljudi koji će u budućnosti sigurno kreirati još kvalitetnih radova koje ćete sigurno primetiti.  


Njihov put i plasman na prestižno takmičenje kreativnosti u Kanu pratite na našem Instagram kanalu uz slogan - I miris i ukus i kreativnost!